fredag 16 mars 2012

morgonshow på Köpingsskola

Dansnummret, de dansade till Danny´s låt Amazing

Hela klassen sjunger
idag har Ellens klass haft "PÅ SCEN". Elvira, Ivar och jag åkte dit för att titta. Ellen sjöng två låtar med olika kompisar och var med i ett dansnummer. Sen avslutade klassen med att sjunga Jag vill ha blommig falukorv till lunch...... Med tanke på hur lite tid de har haft på sig att öva den här omgången så gick det väldigt bra. De håller på med nationella prov just nu och det tar väldigt mycket tid.
Jag försökte filma en snutt när de sjöng, kvaliten blev inte den bästa, då jag hade en liten herre som dansade till musiken och använde mamma som midsommarstång att dansa runt. Nu är det bara jag och barnen hemma. Herrarna på gården är på utflykt till Karlshamn. De fanns visst något intressant där som var till salu. Hoppas nu att robotarna sköter sig och att alla djuren håller sig på sina platser. Kossan som var dålig i natt är nu uppe och ser mycket piggare ut. SKÖNT! Ha en skön fredag!  //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar