onsdag 25 april 2012

många saker att skriva om.....

var ska jag börja, egentligen borde jag sova, ska upp tidigt imorgon, Olof har ont i ryggen, vältajmat med klövverkning och studiebesök och allt annat som hopar sig de närmaste dagarna. Jag hade så mycket att skriva igår men jag var för trött och som sagt denna veckan är det mycket. Behöver min sömn. För att dela med mig av något som inte blev skrivet igår, kommer en lite filmsnutt. Ivar har lärt sig att cykla utan stödhjul! Vilken lycka. Han hittade en av kusinernas cyklar i verkstaden i söndags. Han skulle promt prova den. Jörgen sa ok och han hoppade upp och for iväg 20 meter utan att "fatta" att han kunde. Sen fortsatte han, cykla,trilla,cykla,trilla,cykla! Jag filmade honom när han hållt på en liten stund. Idag gick det mycket säkrare men oxå fortare. De lär sig snabbt de små liven! Ja, ni får ursäkta min högljudda stämma och att föräldrarna skrattar åt sin son som jublar jag vann, jag vann när han landar i påskliljorna! Ha det gott! //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar