lördag 14 april 2012

Aj, Aj, Aj

ska bara gnälla lite, jag bet sönder en tand för drygt en vecka sedan. I går var jag hos tandläkaren. Domen blev en KRONA, ja det kostade inte 1 krona utan snarare 4000 och lite till, men det ska sättas in en KRONA över min trasiga tand. Jag som har stor tandläkarfobi är glad att jag har en snäll och omtänksam tandläkare. En timme i stolen är en halv evighet för mig. Nu har jag en plåttand i munnen, ser ut som Frankenstein, och neeej, det kommer ingen bild på eländet. Den nya fina KRONAN ska sättas in om två veckor.

Ellens högsta önskan är att få en egen GRIS, något som vi föräldrar inte jublar över. Vi förslog att hon kan ta hand om sin lilla bror istället för han är som en liten kulting.........

 Emilia var snabb med kameran, idag vid frukostbordet. Är man 4 år då gör man precis som tanken faller sig in. Yoghurten var ju så god, inte vill man gå miste om det sista!
Ha en skön lördag alla vänner! Nu går jag ner i vår källare för att se om jag kan finna lite inspiration till våra kommande projekt. //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar