torsdag 1 september 2011

Vilken härlig dag!

Inte varje dag som det kommer en liten Alvarmo till världen, nu kommer hon inte heta Alvarmo utan Hagner i efternamn, men hon är trots allt en Alvarmo! Jörgens lillasyster Caroline och hennes man Olle har idag fått en liten flicka. Mina barn har alltså fått sin 5:e kusin. (Jag känner mig lite extra nöjd eftersom jag hela tiden hävdat att det är en flicka och nu fick jag rätt!)
Flicka Hagner 50,5 cm lång och ca 3,8 kg
Ivar är så glad för att bebisen tagit sig ur Carolines mage, han visade hur hon kan sova i hans gamla vagn, Elvira vill krama henne och leka med henne för hon tror att hon är snäll. Barnen är så härliga och reagerar spontant med ord och tankar. Själv får man många minnen och blir alldeles rörd när man tänker på barnens första stunder med oss. Vi har lyckan att ha 4 fina barn som ger oss mycket, både Glädje och ilska, bus och allvar, mys och mys och framförallt en stor utmaning! <3<3<3<3
Vill än en gång gratulera Caroline och Olle, Oskar och Lucas till den lilla fina flickan!


Jag som känt mig snorig i över en vecka tänkte att idag är det bättre, men fram på em så blir jag så täppt. Orken försvinner och man blir lite matt, som tur är så blir jag pigg av att umgås med folk så varför inte samla ihop 15 pers till middag!:-)) Jag behövde inte kämpa så hårt. Vi själva är 6 pers, jag sa till svärföräldrarna att jag bjuder på middag, sen kom Lotta för att hämta barn och då blev det 6 pers till och sen kom pappa Bernt förbi. En härlig spontan grillmiddag den 1. sept. Det är gott att minnas den 1 dec. En dag att minnas för oss alla! // Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar