onsdag 7 september 2011

Lättat på ryggsäcken......

I går och idag har jag betat av många punkter på min "inre göralista". Allt det där som finns i tanken mest hela tiden men som inte blir gjort. Jag har fakturerat mina återförsäljare, jag jobbar ju som Marja Entrich-distributör oxå. En hobby som blivit mer med åren förutom i år då allt kretsat kring robotbygget. Så skönt det känns i magen nu........varför ska man skjuta upp saker, som sen ger en magont.

Jag brukar kalla mig själv Sambandscentralen, för jag sitter i mitten av ett stort nätverk av människor som ser till att jag får jobba med lite av varje. telefonen ringer stup i kvarten, kan du fixa min dator, kan du hjälpa mig med tv:n, skriver du några fakturor, vem bor på den adressen, har du kollat på de aktierna!!! Som sagt är det kul att kunna, hjälpa, fixa och jobba med bara sånt som gör mig glad!


Ivar provar Hasses traktor, som är till salu,
jag har hjälpt honom att lägga ut den på Blocket.
Ivar tycker nog den kan stå kvar till honom att "leka" med

I morgon ska Elvis-Börje till veterinären, sista kvällen för honom som hankatt! Lilla Meia ska oxå med och vaccineras. Blir nog en tröttsam dag för våra små katter.

Det bästa av allt just nu tycker vi och barnen är att vi bokat skidsemestern! Vecka 2 åker vi till Stöten. LÄNGTAR

//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar