söndag 1 januari 2012

God fortsättning till er alla

vi firade en mysig kväll med god mat, lek för alla barn och raketer som sig bör. Gårdagen var ett bra avslut av 2011 men början av 2012 kunde blivit bättre. Jag har tillbringat stor del av natten och dagen på toaletten. Ingen fyllesjuka här inte, jag körde! Däremellan har jag legat i sängen. Elvira var orolig i magen igår , men det kan ju barn vara och hon orkade med hela festkvällen. Jag däremot hade inte klarat det. Orolig mage ger ingen sömn, orolig Ivar ger mamman ingen sömn. I natt sammanföll detta. Vid sju imorse fick jag ringa Jörgen, så att han kunde komma in från lagårn och hjälpa mig. Då satt jag på toan och vågade inte gå därifrån, med Ivar i famnen som hade feberfrossa och skakade. Ingen rolig start på det nya året! Nu hoppas jag att inte hela familjen behöver gå igenom detta. Det är ju knappt en vecka tills vi åker till Stöten. Nu ska jag inta sängläge igen. God natt!//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar