onsdag 13 juli 2011

Tiden rusar!

Hej på er alla!

Här kommer ett litet inlägg för att visa att jag inte slutat blogga! Sedan i fredags har det varit fullt upp. Mina svärföräldrar är på Island en vecka, det innebär att jag jobbat mycket mer den här veckan. Det som vanligen sköts av oss fyra görs nu av Jörgen och mig. För en nattuggla som mig blir det en stor omställning att gå upp kvart i fem varje morgon. Även om jag vaknar vid sextiden i vanliga fall så känns den där timmen. Skönt iallafall att det är ljust ute om morgnarna! Jag ska lägga in lite fina bilder, från Ellens födelsedag och lite badbesök mm det har vi faktiskt hunnit med. Men det blir inte ikväll för det tar ganska lång tid att ladda upp bilderna och jag behöver komma i säng nu.

Ha det så gott alla läsare så "ses" vi snart igen!

Ps. för er som undrar robotarna är inte igång än, det dröjer en stund till i dessa semestertider.Ds
//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar