onsdag 9 maj 2012

33 fotbolls glada barn på en plan!

ja ,så blev det ikväll när Paifen drog igång fotboll för barn födda mellan 05-07. Alla dessa barn och så en hel hög med föräldrar och syskon. Jag trodde inte mina ögon när jag kom ner till Kyrkplan. Elvira och Ivar hade sin första träning som de har längtat! Vi gjorde ett snabbt överslag på alla Paifens barn och ungdomslag. Om alla dessa fortsätter så är det över 100 barn som tränar i Paifens regi! Underbart.

Jag har inte skrivit på länge och det är för att kvällarna gått åt till jobb, fotbollsträningar och möten av olika slag. När klockan närmat sig 22 har jag varit helt slut och somnat istället. Nu har de lovat busväder i några dagar. Då kanske jag hinner skriva av mig och lägga upp lite fina bilder. Ha det gott! //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar